Today

Börjar detta inlägget med det jag väntat på väldigt länge, att Caroline ska komma hem igen och det gör hon äntligen imorgon. Helt galet hur mycket jag har saknat henne asså. 

Annars så har dagen varit bra, började 10 imorse ocg slutade vid halv 2. Drog hem tillsammans med Annie på bussen, käkade lite och åkte sedan iväg till stallet där jag först mockade hos Ninja och Challe och sedan red jag lite på Hera, Felicias ponny. Jag ska nämligen ha henne i två dagar och eftersom jag aldrig suttit på henne innan så kändes det som en bra ide. Fick iaf ridit lite på henne och även skuttat några sockerbits språng för att känna på lite hoppning om man nu kan kalla det de. Efter det stod jag en stund i caféet innan jag gick ut och fixade hos Quilla och gav dom mat. 

Imorgon blir det första skola och sedan Björne träning med Jenny och Roddan, ska bli roligt. Hörs igen imorgon, puss o godnatt

Att mötas av detta.. Älska <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<