Time

Har precis kollat klart det senaste PLL avsnittet och ska strax sova. Blev en lång pratstund med Julia och Matilda förut i telefonen om lite allt möjligt, har inte pratat med dom på ett tag så det satt perfekt, mina hjärtan! Efter det stack jag iväg till stallet där vi flyttade upp alla 3 hästarna. Gick igenom lite snabbt eftersom att jag ska ha dom när Gunilla åker iväg, lite mer saker som behövs göras och så. Fick inte flyttat upp Quillas grejer idag, fick bara ställt iordning fodret och det som Gunilla hade vart snäll och kört upp. Resten får jag fixa på nått sätt. 

Stannade längre i stallet än vad jag räknat med och kom hem runt 8. Och jag valde att stanna hemma under kvällen, tiden rann iväg lite och det började regna så det blev inte att jag träffade någon kompis som planerat, får bli en annan dag. Imorgon har jag ju som sagt upprop i skolan och ska vara där från 11- 14.00, spännande. Efter det ska jag in till Kanaltorget för jobbet och Kulturkalaset. Men nu ska jag krypa under täcket och inte göra detta inlägg allt för långt, puss och kram så hörs vi imorgon 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<