Sunday

Gårdagen blev lite som den blev hela dagen, men allt var bra iaf. Var ute på kvällen med Emma och Andreas och innan det var jag i stallet och nattade hästarna och innan det satt jag och Emma och kollade film och tjockade oss. 

Idag har jag inte heller så mycket planerat, ska ut till stallet om en stund tänkte jag så är det klart för dagen. Igår lyckades jag även skada mitt knä så illa så det svullnade upp och går inte att röra och är rejält uppskrapat och fint... Dock ser det bättre ut idag, men det är fortfarande svullet och går inte att röra så det är bara att linda om det igen, älskar det inte.. Nåja, vi får se vad som händer idag en söndag som denna, kanske bara blir deg. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<