Stan;

Blir mycket bussbloggande nu haha för nu sitter jag på bussen igen påväg in till stan. Ska möta upp Maria där inne för vi ska se lite på hur vi ska ta oss till våran skola eftersom vi har upprop på torsdag och börjar på fredag. Kan verkligen inte fatta att sommarlovet är slut och jag inte ska tillbaka till Trulse. Har skrivit det många gånger förut men jag kommer verkligen sakna både klass, kompisar runt om och skolan, man kände sig lixom trygg! Nåja, bara att se framåt och hoppas på det bästa om denna skola som jag fått välja själv ändå, ska nog bli bra tror jag :))

Iaf, tillbaka till vad jag pratade om, påväg in till stan som sagt. Annie skulle egentligen hängt på men det blev inte så. Annars har det inte hänt så mycket idag, jobbet har varit väldigt chill, som vanligt typ. Well, dags att byta buss, puss på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<