Skola och Kulturkalaset

Förlåt för sämst uppdatering idag men jag har verkligen haft fullt upp. Började dagen med att åka till min nya skola, Kitas gymnasium där vi träffade nya klassen, pratade lite osv i 2 timmar. Efter det drog jag direkt till jobbet som idag var på Kanaltorget då vi ställde ut på Kulturkalaset. Så under dagen har vi, ett gäng på ca 10 pers gått runt och dansat till cotton eye joe som sagt i Nordstan, Brunnsparken och Kanaltorget, pinsamt men jäkligt kul på samma gång. Sen har vi även kollat på uppträdanden av olika artister och gått runt osv. 

Slutade förut vid halv 9 och drog då hem direkt och sen inte gjort så mycket. Imorgon är det fredag, gött! Imorgon kommer jag hålla hus vid Linneplatsen under typ 2 timmar med klassen och efter det slutar jag och har inte så mycket mer planerat ännu en stallet och så. Men nu går ögonen i kors, bättre uppdatering imorgon, puss och godnatt







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<