Mot stan

Hej, sitter nu på bussen med musik i öronen påväg in till stan för att möta upp några kompisar. Idag på jobbet har vi i princip bara redigerat filmen, riktigt gött! Tänkte lägga upp den här om den är något att se för er kanske. Nåja, slutade vid 3 och tog moppen direkt därifrån och ut till stallet och mockade hos Quilla och var ute och pussade på dom i hagen. 

Sen stack jag hem igen och käka lite middag innan jag fixade iordning mig och bytte om och aa, nu sitter jag här på bussen. Vi funderade lite på bio först men det är ju så härligt väder så vi ska nog bara ta en fika och gå runt och mysa och kolla i affärer kanske. Är verkligen supersugen på att se alla höstkollektioner som kommer in i affärerna om ett tag, älskar höst kläder! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<