Måndag morgon

Godmorgon, har precis kommit till jobbet nu och börjar strax men innan det hinner jag blogga lite. Igår så var jag kvar hos Emma under dagen och senare åkte jag hem och åt en god middag med familjen. Hade tänkt vara med Alex på kvällen men jag var så sjukt trött så jag stannade hemma istället och frågade aldrig haha, får bli en annan dag istället. Så under kvällen tog jag det bara lugnt och snapade, kollade serie och pratade med Oliver. 

Men aa träffade för övrigt Alex på bussen imorse istället, han skulle på träning och aa jag skulle hit. Slutar vid halv 4 idag och efter det ska jag ut till stallet och sen kanske träffa någon kompis eller nått. Ha en bra dag, puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<