De senaste dagarna

Hej på er! 
Caroline hann vara hemma i två dagar innan hon åkte igen, denna gången till Grekland i en vecka. Hann dock träffa henne båda dagarna så det va bra, så skönt att hon äntligen va hemma igen verkligen. Nu är det bara 1 vecka till så är allt som det ska sen igen! Iaf så va jag, Caroline, Rebecka och Jenny på Björneträninh i tisdags, bara Jenny som red dock haha. Efter det stannade jag och kollade Carros hoppträning på kvällen för ponnybarnen. I onsdags hände inte så mycket mer än skola och sen ett dressyrpass på Felicias ponny Hera som jag hade i två dagar. 

Igår var jag ganska nere hela dagen, vet inte riktigt varför och det är ju det jobbigaste, när man inte vet. Iaf så blev det bättre sen när jag kom iväg till stallet och träffade alla härliga människor och fick pussa lite på mina hjärtan. Fixade hos alla 3 hästarna innan jag fixade Hera inför hoppträningen som gick bra. Var ju hur längesen som helst jag hoppade ponny men det va superkul och hon skötte sig bra tycker jag. 

Efter hoppningen så tog vid in hästarna och alla mådde så bra så förutom lilla Quillis som hade så ont i ena bakbenet att hon inte riktigt ville sätta ner det.. Det är säkert bara en hovböld eller något men ändå började jag gråta en stund senare, mest tror jag för att det redan har hänt tillräckligt mycket med henne och varken hon eller Caroline förtjänar något av det! Nåja, hovslagaren skulle komma ut idag och titta på prinsessan. 

Nu är det dags för skola för min del, sitter på bussen. Drar helgens planer senare, puss på er 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<