Dagen

Nu har jag precis käkat upp en väldigt god sallad som jag var och köpte för en stund sen. Innan det var jag i stallet och innan det på jobbet. Dagen har gått väldigt fort och vi har egentligen bara planerat vad och hur vi ska göra våran grupps film imorgon, kommer bli så jäkla kul! Slutade vi halv 4 som vanligt och åkte hem och satte mig direkt på moppen och åkte iväg till stallet där hästarna väntade. Och som vanligt kollade jag till dom, mockade hos Q och stod och pussade massor på dom i hagen. 

Nu under kvällen ska jag bara vara hemma, tänkte kolla en film med pappa och bara ta det lugnt, mysigt! Han och jag har varit ensam hemma denna veckan då mamma och min bror har varit i Grebbestad med mormor och morfar och kommer hem imorgon igen. Nåja, hoppas ni har haft en bra dag, puss på er

Bild från igår 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<