Bra kväll

Godmorgon! Har precis vaknat nu hemma hos Emma så jag kan ju passa på att blogga lite eftersom hon fortfarande sover. Dagen och kvällen igår var bra, vi var ju som sagt inne i stan och åt, kollade i affärer och fikade. Efter det drog vi till stallet och kollade till hästarna och sen hem till Emma där vi skulle vara ensamma under kvällen och natten. Jag åkte och hämtade Alex och så åkte vi och köpte lite grejer innan jag körde hem han till Emma och hämtade sedan även Marcus. Så vi spenderade kvällen hemma hos Emma och hade det bra. Tror dock jag kramade sönder Alex tröja under skräckfilmen haha.

Iaf så åkte dom hem sen igen mycket senare på kvällen, och jag och Emma somnade väl någon gång runt halv 3. Well well, dagens planer är ännu lite oklara, vet bara att jag ska ut till hästarna senare idag. Ha en bra dag, puss








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<