Back


Har varit i stallet hela dagen idag och även igår. Igår åkte jag dit på morgonen och hjälpte till att släppa ut alla hästarna innan jag fixade allt hos Quillis och sen jobbade jag i caféet hela dagen och tog det sedan lugnt på kvällen. Idag var jag i stallet igen på morgonen och morgonfodrade, släppte ut hästarna, fixade hos Q, mockade och fixade hos lektions hästarna, putsade all Carros utrustning, städade skåpet, kollade VM finalen där Sverige förövrigt slutade som 7:a, well done, och Caroline, du är verkligen grym! Efter det tog vi in hästarna igen och gav dom mat och så  lindade jag Quillas ben innan jag åkte hem. 

Uppdateringen har varit hackig, jag vet, men just nu är det skolstart och hästarna tar sin tid varje dag, men nu ska det bli bättre igen så håll er uppdaterade igen från och med nuuu






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<