3 guldklimpar

Dagen har gått ganska fort ändå tycker jag. Har haft roligt på jobbet och skrattat oss igenom hela dagen typ, härligt! Efter att vi slutat så tog jag bussen hem och åkte ut till Annie som var hos TW och sen åkte vi ut till Alleby och kollade till hästisarna i kvällssolen. Dom 3 hästarna betyder mer för mig än vad ni någonsin kommer att förstå, mina hjärtan!

Efter att vi myst klart med dom så åkte vi hem till mig och gjorde en god caesarsallad och bara satt och tjötade innan hon drog hem. För min del blev det soffläge och där har jag legat hela kvällen och bara tagit det lugnt. Nu ska jag avrunda kvällen med en serie och sedan sova för att orka upp imorgonbitti igen. Puss o godnatt







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<