15.11

Sådär, påväg hem nu. Har haft en fullspäckad dag med allt som skulle fixas inför imorgon, har dock varit riktigt roligt. Så nu tycker jag att ni ska kika in på Kulturkalaset imorgon och komma till oss, dessutom ska jag och ett gäng andra dansa till ni vet, cotton eye joe, haha. Två gånger, först vid Brunnsparken och sen på Kanaltorget vid vårat tält, som en rolig grej lixom. 

Nåja, nu är jag påväg hem som sagt och ska sticka ut till stallet direkt. Jag och Gunilla ska ta upp hästarna till Alleby idag och sen ska jag försöka flytta tillbaka alla Quillas grejer som jag flyttade ner till Nisse stallet över sommaren. Och sen som jag skrev förut får jag se vad som händer idag, inga planer och om det inte händer nått blir det bara en slappar onsdag.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<