valborg

Hejsan på er! Valborg idag och även sista dagen i skolan för denna veckan. Just nu sitter jag på SO lektion och har efter detta bara 1 engelska lektion kvar eftersom min spanska lektion soom egentligen skulle varit efter engelskan blev inställd. Våran spanska lärare tyckte att den låg så sent på dagen plus att det är Valborg så hon ställde in den och sköt upp det nationella provet tills på måndag nästa vecka.
 
Nåja, när jag kommer hem sen ska jag fixa lite plugg, känner att jag inte kommer få glädjas av mina lediga dagar då vi har plugg i överflöd känns det som. Vi har 3 nationella nästa vecka som vi fått övningar till, och sen har vi en uppsats inläming på fredag (när vi är lediga) och den är jag inte klar med tack vare de två andra inlämningarna vi hade denna veckan. Anyways, senare ikväll ska jag iväg till Lindome till några kompisar, så så ser min onsdag ut. 
 
Ha en bra onsdag allihopa! Puss
 
Bild från i sommras
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<