Upp och hoppa

Bloggen har stått still, I know. Men jag har inte haft så mycket att skriva om vilket gör att jag tappade motivationen till att både skriva och komma på andra inlägg att skriva, ibland hamnar man i en bloggsvacka typ som kan vara från en dag till nån vecka. Jag ska iaf försöka mitt bästa! 

Idag har dagen rullat på som vanligt, mina vänner gör så dagarna blir så mycket bättre och fram för allt när man vet att man har en lång skoldag framför sig! Iaf så funkade allt som det skulle och helt plötsligt så var skoldagen över. Väl hemma slängde jag mig i sängen och läste lite innan jag satte på serie, standard haha. 
Imorgon är det torsdag och det händer verkligen aldrig tråkiga eller sega saker på torsdagar har jag kommit på. Börjar dagen vid halv 10 imorgon, har inga lektioner på hela dagen då det är semifinal i skol SM på våran skola och tjej handbolls skollaget är med tillsammans med andra skollag runt om i Sverige! Det börjar klockan 10 och håller på till klockan 2 och under den tiden får vi kolla. Och om man inte orkar kolla får man la dega eller hitta på nått annat! Nåja, mer om allt detta imorgon, nu är det bara att hålla tummarna för tjejerna i handbollslaget imorgon, som förresten är så jäkla grymma, typ 90% av skollaget spelar handboll vanligtvis så... ;)

Puss och godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<