Thursday

Haft en bra torsdag? Min har varit så bra så och jag har precis tagit en dusch och ätit lite och ska strax krypa ner i sängen. Efter skolan förut så hängde Annie med mig hem så gjorde vi ett grupparbete och låg dubbelvikta av skratt till Aina och Thobias podcast, roligaste på länge helt klart! 

Åkte till stallet senare och träffade Carro en stund också, inte träffat henne på 2 veckor ju! Hon fick iaf en liten present ifrån New York som det verkade som att hon gillade hihi, tur det ;) Den var hon värd, världens bästa! 
Hoppträningen på Jolie gick bra, 5/7 språng gick bra och på dom två som inte gick bra var det jag som klantade mig. Vi hoppade alltså 7 språng, tråkigaste hoppträningen på länge måste jag erkänna. Nåja, hoppas på bättre nästa vecka, då är det dessutom dags att ha första hoppträningen ute i paddocken! 

Snackade lite med Gunilla efteråt om hoppkursen nästa vecka, kommer skriva om det nästa vecka. Och sen när jag kom hem tränade jag lite innan jag duschade och käka. Och aa nu sitter jag här. Ska som sagt snart gå och lägga mig då jag ska upp tidigt imorgon så vi hörs igen då, puss och godnatt

Bild ifrån New York 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<