thursday - saturday

Gud jag har inte haft någon tid för att blogga och när jag väl har haft tid så har jag varit alldelse för trött.. I torsdags stack jag ju som sagt iväg till stallet och började ta ut bädden ur Ninjas box. Sen hoppade jag Jolie på kvällen vilket gick riktigt bra, hon var lugn och riktigt duktig. Sen stod jag och snacka lite i cafet innan jag åkte hem, och sen när jag kom hem var jag alldelse för trött för att blogga. 
 
Igår stack jag ut till stallet efter skolan och fortsatte ta ut bädden, så efter 2 dagar och 10 skottkärror var bädden ute och hela den nya stora boxen full av spån. Sen åkte jag hem igen och stack ner till mina grannar en snabbis och snackade lite och sen hem igen för att käka middag och sen låg jag och snapchatade tills jag somnade. 
Och idag var jag ute i stallet rätt tidigt, typ runt kvart i 9 och fixade hos Ninja och släppte ut henne, Quillis och Lilly i hagen. Just nu är jag nere hos mina grannar igen och ska vara här tills klockan 7 ikväll typ för att vara barnvakt åt deras 1 eller 1 och ett halvt åriga son, som just nu ligger och sover lite. Han är verkligen så himla härlig och söt va! Och sen ikväll får vi se vad som händer.
 
He en fin lördag allihopa! Puss
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<