Sunny Saturday

Hello sunshines! Bloggen stod rätt stilla igår, men jag hade iaf en bra skoldag och åkte sedan ut till stallet och red lite på Q vilket var typ 2 veckor sen sist. Hon gick riktigt bra hela passet. Höger galoppen var helt underbar verkligen, vänster galoppen var lite kämpigare men det funkade och jag är riktigt nöjd med henne. Efter det fick hon gå ut i hagen igen medans jag gick till Cafet och sen tillbaka för att mocka. Efter det stod jag bara och tjöta i stallet innan jag åkte hem vid halv 8. På kvällen här hemma käkade jag god mat och sen spenderades kvällen med OTH och snapchat! 

Idag är det lördag och en helt underbart väder! Detta är även första lördagen på länge som jag stannar hemma från stallet! Just nu ligger jag ute på altanen och njuter av det 21 gradiga vädret vi har och imorse rensade jag ur min walk-in-closet lite som ni såg. Jag fotade även min shopping från New York och hängde in det! Sen har jag även lite skolarbete att ta tag i idag, men först, en stund till ute i solen med musik i öronen! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<