NP tisdag

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag hittils och att det gick bra för alla 9:or där ute som skrev nationellt prov idag. Just nu sitter jag på SO lektion med musik i öronen och arbetar, har bara en lektion kvar efter denna lektionen innan jag kan dra hem. Mina planer för dagen är att få lite plugg gjort och senare ikväll ska jag träna och sedan gå ut och springa eller gå. Sen betyder ju även tisdagar nu för tiden Ryttareliten vilket jag självklart inte kommer att missa, älskar verkligen det programet, men shit vad mycket tankar och åsikter det har väkt hos folk som inte har en aning om hur det är att vara i hästvärlden..
Anyways, nu ska jag återgå till min SO så hörs vi senare igen, puss
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<