Ninnis tid

Dagen mitt i veckan, även kallas onsdag är här. Sitter på min näst sista lektion just nu, onsdagar är den långa skoldagen för min del. Började iaf dagen klockan 8 med en idrottslektion där jag gav allt jag hade på 60 meter flera gånger om, stafett och sen fortsatte vi med 60 meter häck där jag gav allt in i det sista. Kom iaf upp och hoppade 1 meter högt på häckarna och efter den idrottslektionen var mina ben rätt så slut. Nåja, dagen har rullat på bra och ska snart avslutas med en spanska lektion.. 
 
När jag kommer hem sen är mina planer att plugga lite, träna och sen blir det en sväng till stallet för att pyssla med Ninnis, mys pys! När jag tänker efter har jag inte så värst mycket för mig idag så Ninja ska få mycket tid, kvalitetstid! ♥
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<