M.O.N.D.A.Y

Blev en lång dag igår och jag var så trött när jag kom hem så jag orkade verkligen inte blogga.. Hinner även inte nu dra hela dagen men dom startade två klasser, 1.10 och 1.20. I 1.10 blev det ett stopp och ett ner, Quillis var inte alls så på och hade redan inne på framhoppningen stått emot lite. Dom startade iaf 1.20 senare på dagen vilket gick så grymt bra, och jag är verkligen så glad för Carros skull att det gick bra så att det går uppåt i rätt rikting till att få tillbaka självförtroendet helt och hållet. Så med andra ord kunde inte dagen ha avslutats bättre! 
 
Idag är det måndag och början på en ny vecka, en vecka som råkar vara veckan innan lovet, sweet! Dagen idag har varit allmänt seg, har varit trött och typ seg i huvudet men imorgon ska jag nog vara helt vid liv igen ;) Just nu sitter jag med NO biologi böckerna framför mig och försöker få in lite olika saker inför nationella imorgon. Vill bara att denna veckan ska snabbspolas fram till torsdag och ge mig, hoppning, Ninja, helg och sen lov och New York! 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<