I'm back

I'm alive även fast det inte verkat som det här på bloggen haha. Jag kommer iaf tillbaka nu efter lite mer en veckas uppehåll. Jag hade det superbra i New York och fick shoppat och se en massa saker! 

Idag är det iaf torsdag och en bra dag att börja blogga på igen då torsdagar alltid är bra ju ;) Har precis haft prov och har just nu håltimma och två lektioner kvar innan jag slutar vid två. När jag kommer hem ska jag rensa bland mina kläder och fixa i min walk in closet och börja lägga och hänga in alla nya kläder.     Och sen ikväll blir det såklart hoppträning på min favorit Jolie! Där i mellan ska jag försöka få lite plugg gjort eftersom jag har två helvetes veckor framför mig... 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<