Evening

Kikar in här en snabbis innan kag somnar tänkte jag. Var ju som sagt i stallet förut och tog hand om Ninnis. Idag hade dom även tagit bort väggen och gallret mellan Ninja och Olivias box så att Ninja får dubbelbox nu med bebisen i magen. Så när jag kom dit var det bara att börja mocka. Olivia står på bädd och där henne box var innan ligger ju fortfarande bädden kvar vilket bara är att ta ut. Ska börja med det imorgon tänkte jag och ta lite varje dag annars blir det för jobbigt haha. 
Efter att jag mockat klart tog jag med Ninnisen till spolspiltan och sköljde och benen osv, dock tror jag inte det va så populärt från hennes sida då hon stannade 3 gånger i stallgången påväg dit. Och när jag pysslat om henne en stund, fixat mat och gett henne massa pussar och betfor åkte jag hem. 

Imorgon är det torsdag och min favorit dag! Min torsdag ser bra ut som alltid med sovmorgon, håltimma, 3 lektioner, sluta tidigt och hoppträning. Ska ut lite tidigare till stallet imorgon dock eftersom jag har Ninja plus att jag måste börja mocka ut bädden från Olivia. Och imellan skolan och stallet ska jag även hinnan skriva på min idrottsteori, bara att köra på! 

Puss och godnatt på er så hörs vi igen imorgon 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<