Cozy sunday

Blev ingen ridning för min del idag trots allt. När jag kom till stallet fixade jag betfor till båda och tog sedan in Q och fixade iordning henne för att sedan sadla, men där fanns då ingen sadel haha. Den hade nämligen Sandra med sig idag till Jolie då dom var iväg och tävlade Bohuscupen där dom förövrigt knep en 2:a plats, grattis finisar! Istället för ett dressyrpass gick jag och Q ut på en mysig promenad i solen och hon fick äta lite gott grönt gräs. 

Tillbaka på stallet sen släppte jag ut henne i hagen igen och mockade båda boxarna och fixade mat innan jag gick ut i hagen igen med morötter och pussade lite på hästisarna! <3 Väl hemma satte jag mig ute på altanen och fixade lite plugg innan jag käkade middag och sen träffade jag Annie. Vi åkte och köpte glass och åkte sedan ner till havet där vi satt under kvällen och var hemma igen vid halv 10 typ. Nu ska jag krypa under täcket då jag börjar klockan 8 imorgon.. Puss och godnatt 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<