torsdag var de ja

Fick gjort ett inlägg förut, rubrik och bild, det ända på hela dagen.. Men jag har faktsikt inte hunnit mer.. Först var det ju skola, gick snabbt och bra och slutade vid 2, drog hem och åt och bytte om och sen körde mamma mig till stallet. Väl där pratade jag med Helena medans hon mockade, vi har alltid så himla mycket att prata om även fast vi träffas ofta, haha aja, bara kul <3 Iaf, efter det fixade vi hästarna och red sedan dressyr ute i paddocken i 45 min. Gick helt okej, lite seg men gick ändå bra. 
 
Efter det fixade jag henne och gick och kollade vem jag skulle ha på hoppningen, vilket blev Rufus :) Och eftersom han gick lektionen innan så kunde jag och Helena gå och mocka hos Q innan jag gick bort till manegen. Gick bra även på Rufus, lite seg i traven så fick vara på honom rätt mycket där men annars var han väldigt bra framåt, innan, efter och i mellan hindrerna! Hoppade av fint och vi fick bra språng, så jag är nöjd :) Efter det fixade jag Rufus, pratade med Sandra och Helena, gav Q lite mer hö och sin betfor och åkte sedan hem.
 
Nu under kvällen här har jag gjort lite NO tills imorgon och snackat med lite kompisar, imorgon blir de skola, börjar klockan 8 så ska börja avsluta här nu hade jag tänkt! Sov sött, puss
 
4 bilder från idag 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<