Tired

Åh, gud va jag är trött nu. Haft en riktigt bra dag som började med att gratta Victor. Efter det åt vi frukost och sen åkte jag till stallet. Och eftersom jag inte hann rida idag så tänkte jag ju gå en promenad med henne, men istället blev de en liten skritt tur med Evelina. Vill ändå att hon ska röra lite på sig även fast jag inte hinner rida. Så dom gångerna jag har haft lite bråttom har jag iaf alltid skrittat på henne i 20 till 30 minuter :) Men annars har de ju varit dressyr mesta dels och även lite uteritter varje dag. 
Men iaf, innan vi skrittade ut mockade jag och fixade mat. Och efter att vi hade kommit tillbaka efter ca 20 min och fixat hästarna kom pappa och hämtade mig. 

Väl hemma hoppade jag in i duschen och fixade mig och drog på mig mina nya harems byxor, jättesköna att gå i, och rätt balla ;) Sen kom alla som skulle komma och vi hade de så bra så. Julia och Matilda stannade längre än alla andra och åkte hem runt 7. Och sen dess har vi bara tagit de lugnt framför tv:n. 

Imorgon blir det stallet och sen hade jag tänkt plugga lite. Men nu måste jag sova, sjukt trött! Puss på er 

Här har vi mina nya byxor 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<