Studiedag imorgon

Förlåt för dålig bloggning idag, vet inte riktigt vad som hände.. Men iaf så har jag haft en bra dag i skolan. Efter det gick jag hem till Annie och så drog vi till Maxi en snabbis innan vi åkte tillbaka till henne och kollade Svenska Hollywood fruar. Och sen jag kom hem har jag bara kollat på film och tagit det lugnt. 
 
Imorgon har jag studiedag, riktigt gött! Har lite plugg jag måste göra. Känns som att jag skriver att jag ska plugga hela tiden, typ varje inlägg.. Men vi har rätt mycket i skolan nu så det gäller att plugga dom 1 eller 2 dagarna jag inte har Q, och lite på kvällarna och så. Men det funkar :) Men iaf, senare på dagen ska jag iväg till stallet för att rida ett dressyr pass på Q. Det är mina planer för imorgon. Men nu ska jag sova, puss 
 
Eve & jag
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<