*rubrik*

Efter skolan drog jag hem, åt och bytte om innan mamma körde mig till stallet. Där snackade jag med Helena och Maria och sedan gick vi och red. Gick helt okej idag, hon va lite trött men annars gick de helt okej. Efter de fixade jag iordning henne och börjar fixa iordning Hedvig som jag skulle ha. Även på henne gick de helt okej, hoppade 2 olika kombinationer. Den på ena långsidan va det med ett räcke in, 4 galoppsprång och sen en oxer ut. På andra långsidan va det en trippelbarr in, 1 galoppsprång och ett räcke ut. Vilket jag tycker Hedvig fixade riktigt bra :) Vi kom in bra på alla hinder idag, förutom när vi skulle hoppa fram på låga små hinder, då kom vi lite nära. Men annars kändes de bra.

Efter det mockade jag och fixade hos Q innan jag åkte hem med Eve. Imorgon blir det skola och sen stallet. Men först ska jag sova, rätt trött nu! Puss på er / E








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<