Q & Star

Hejsan, tittar in såhär på kvällskvisten för att göra ett ordentligt inlägg eftersom det inte har blivit något av det idag... Dåligt Elin..
Iaf så har jag haft det bra i skolan, dock var det rätt kallt idag, med andra ord var inte t-shirt ett så passande klädval. Fick iaf lånat Antons tjocktröja som var stor och varm, man tackar. Sen på den ända långa rasten vilket var lunch rasten, var jag med Theo och Alex och sedan gick jag och mötte Annie som hade varit hemma då hon hade håltimma medans jag hade spanska. Måndagar är en rätt seg dag, bara korta raster plus en sen lunch.

Efter skolan drog jag iaf hem och tog det lite lugnt innan jag åkte till stallet där det blev en uteritt med Flisan. Red stora Torslanda rundan, hade aldrig ridit där förut. Men iaf så var båda hästarna på bus humör och på tönt humör. Blev rädda för lite vad som helst, och så fort dom inte ville gå så vände dom och studsa upp i luften. Haha, aja kul hade vi iaf ;)
Väl tillbaka på Alleby mockade jag och fixade mat osv innan jag åkte hem. Och nu under kvällen har jag bara tagit det lugnt.

Imorgon ska vi ha någon aktivitets dag haha, så min klass ska till Heden och spela brännboll, rätt onördigt, men aja, bättre en lektioner. Hörs igen imorgon. Kramis

Sunshine <3





» NORA

Åh så härligt det ser ut!

NORABODINS.BLOGG.SE

2013-09-03 // 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<