Packa upp, packa igen

Nu har jag äntligen lagt mig i sängen, är så trött! Vi åkte hem förut vid 12 kanske och så stannade vi på vägen och åt lunch och så. Och sen var vi väl hemma mellan 5 och 6. Då körde jag och mamma iväg pappa som ska jobba borta i 2 veckor. Det är typ som en turne kan man säga, fast det har inget med musik att göra. De är så att det är ett stort företag som ska visa upp grejer på olika ställen i Sverige och pappa kör alltså då den stora lastbilen och ska hålla koll på lite saker och sen är det rätt chill. Om jag inte har helt fel så tror jag dom besöker många högskolor, hela det stora gänget som jobbar med detta. Aja, nog om det! 
 
Efter att vi lämnat honom åkte vi till Annie för att hämta min mat till vandingen som dom hade handlat i fredags. Jag, Annie, Emma och Cornelia är ju en grupp. Och sen är resten av klassen i andra grupper osv. Men iaf så har jag packat klart den stora ryggsäcken för imorgon och tisdag med varma kläder, sovsäck, mat osv. Men som sagt, eftersom våran klass alltid har så himla kul tillsammans så kommer detta nog bli bra ändå! Dock kommer ju inte bloggningen bli så bra.. Ska försöka fixa lite tidsinställda :) Puss o kram / E
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<