Mysig dag

Lite mer ordning på bloggen, tack världens bästa Eve!
Jag var ju som sagt i stallet idag och red Q. Eve kom och hämtade mig imorse och väl framme i stallet började vi med att mocka direkt. Efter det gick vi och Helena ut och fotade hästarna, riktigt många bilder hehe.. Och efter det red vi i gräspaddocken. Blev ett dressr pass där Q skötte sig bra, dock väldigt varmt men jaja, ska inte klaga, snart kommer den kalla vintern. Efter att vi hade ridit klart fixade vi hästarna och badade Roddan. Sen drog vi hem och bytte om och så innan vi satte oss med bloggen och bilder. 
Var hos Eve hela kvällen och tog de lugnt bara, fixade lite och så, cozy. När jag sedan kom hem märkte jag att vi hade glömt att fixa färg och textsnitt på inläggs texten så de fixade jag. Och annars har det inte hänt så mycket.
 
Imorgon har jag både Ninja och Q, men innan dess ska jag sova, tröööött tjej här. Kramis 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<