Lugn måndag

Första dagen på veckan avklarad, den som brukar vara den segaste dagen har ändå gått rätt fort. Har dock inte hunnit blogga idag tack vare mina korta raster under dagen.. Har iaf fyra 1 timmas lektioner innan lunch på måndagar, det var väl det ända idag. Direkt efter skolan skulle jag och mamma iväg snabbt så hon hämtade upp mig på skolan och så åkte vi iväg. Sen körde hon mig till stallet, så satte jag mig i cafet och åt och sedan fixade jag bara maten hos Q innan jag gick och bytte om till stallkläder. 
Tänkte att hon skulle få ta det lite lugnt idag efter igår, så jag red barbacka i manegen lite lugnt i alla gångarter. Efter det mockade jag och fixade för henne innan jag åkte hem igen. 
 
Imorgon blir det iaf skolan, sen blir det nog plugg under eftermiddagen då Matilda tar Q imorgon. Men aja, inget mer att säga just nu, puss /E 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<