Ledig idag

Godmorgon! Jag har precis ätit en sen frukost och ska nu sätta mig och börja plugga hade jag tänkt. Senare idag blir det att åka ut och rida dressyr på fina tjejen. Och sen hem igen och börja packa lite inför måndag och tisdag nästa vecka, gissa vad jag ska göra då?
Jag ska nämligen ut och vandra med min klass och den andra 9:an i C-korridoren. A-korridorens 9:or var ute och vandrade för en vecka sen och nu är det våran tur. Detta är något som alla fem 9:or gör med dom i sin korridor varje år. Vi ska vandra bohusleden, 3 mil om jag inte minns fel. 1,5 mil dit och så ska vi tälta där över natten och ha med oss mat osv. Och sen nästa dag ska vi hem igen, detta går alltså på vårat idrotts betyg för just denna delen. Men många säger att det faktiskt var roligt och mysigt. Och våran klass har aldrig haft tråkigt när vi åker iväg någostans tillsammans, så detta ska nog bli bra ändå ;) Vi lyckas alltid göra det så roligt det kan bli. 
 
Eftersom jag ska iväg på fredag och kommer hem på söndag kväll så kan det vara skönt att ha lite av packningen klar tills måndag, så jag slipper fixa med det på söndag kväll. Men jaja, tillbaka till nu, och jag ska plugga, hörs senare.
 
 




Skönt med studiedag! :)

2013-09-25 // 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<