just nu & dagen

Kan börja detta inlägget med att säga att IFK krossade AIK nu ikväll med 3-1, gööött blåvitt!!
Annars så ligger jag just nu i min säng och har precis kollat klart på musiken som vi ska ha prov på imorgon. Förut idag var ju jag i stallet och red Q. Blev dressyr i paddocken för våran del, där hon skötte sig bra. Mycket igång och av saktingar idag, för att hon skulle lyssna på både och direkt, vilket hon gjorde jättebra. Efter det fixade jag henne och mockade och blandade mat innan jag åkte hem. 
 
Imorgon börjar jag dagen med en sovmorgon och har sedan idrott, musik, håltimma, engelska och till sist 2 timmar med hemkunskap, så slutar jag vid halv 4. Men nu ska jag dra på mig täcket och sova, puss o godnatt /E
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<