Idag var det torsdag

Hej på er! Just nu håller jag på att packa för imorgon och måndag och samtidigt som de bloggar jag lite. 
Tänkte berätta hur det har gått med hästisarna idag. Jag fixade iordning Q och Sara va gullig och mockade. I början av passet gick det lite si sådär, hon va lite lat osv. Men sedan gick det bättre och bättre. Och sen i galoppen fick hon verkligen en kick, blev både pigg och stark haha. Så fort man nuddade henne efter första galoppen ville hon galoppera mer. Och när jag skulle försöka samla ihop henne lite till var det precis som att hon gick och väntade på att bara få springa, skruttan <3 Men sen i slutet gick hon riktigt bra. 

Efteråt så fixade jag henne och var sedan i Cafet med lite folk tills jag skulle bort till manegen för ett hopp pass på Rufus. Det gick helt okej, det har gått bättre, men det gick heller inte dåligt, något där i mellan haha. Även han här var lite stark idag, men som sagt så gick det helt okej. 
Efter det gav jag Q betfor och lite så innan jag åkte hem. Och påväg hem kör vi förbi Carro utan att jag eller mamma märker något hehe.. Jag satt och kollade ner i mobilen och såg henne inte, utan fick ett sms av henne en stund efter ;) Men iaf så är hon hemma igen nu, äntligen! 

Men nu ska jag fortsätta packa, hörs imorgon! Puss 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<