Gbg

Shit asså.. Statistiken gick verkligen i taket idag. Helt sjuuuukt!! Och sen rullade det in nya komentarer på ett inlägg hela tiden! Riktigt kul, tack så mycket allihopa :)

Nu har jag landat i sängen med mobilen i handen och under ett varmt täcke. Har under kvällen varit och kollat när Julia spelade med dam juniorerna i Ytterby som mötte Angered. Ytterby vann med 4-1, gööött!
Ja, annars har dagen varit riktigt chill. Skulle ju spelat brännboll på Heden, men lärarna fattade när alla kom dit i helt fel kläder att ingen ville spela haha. Så istället gick vi runt på stan hela dagen och tog det lugnt, käkade lunch på Jensen's osv, cozy! Alla gick lixom åt olika håll och drog sedan hem igen.
Jag och Annie drog hem runt 1 och stack hem till mig för att plugga och sedan kollade vi en film.

Sedan åkte jag med Mormor och morfar för att kolla Julias match som började 8. Så väl framme träffade vi Pethra (min moster) och sedan kom då även Matilda och Pierre (min morbror) :) Matchen var slut vid halv 10 och då drog vi hem igen. Imorgon står skolan, skolfoto och plugg på schemat! Sandra var snäll och tar Q imorgon också :)
Mer imorgon, puss på er





Jätte fin frisyr!

2013-09-04 // 08:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<