En studiedag som denna

Hoppas ni alla har haft en bra onsdag. Själv har jag bara tagit lugnt, pluggade lite innan jag åkte till stallet vid halv 5 förut. Väl där mockade jag och fixade mat och så och sen när jag började göra iordning Q märke jag att hon hade tappat en sko.. Så blev ingen ridning idag. Istället stod jag och borstade på henne jättelänge, tvättade lock, putsade både sadel och träns, tränset har jag inte putsat lika ofta som sadeln och magplattan. Och så gick jag och fixade med lite allt möjligt och pratade med Sandra :) Sen kom mamma och hämtade mig och när jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på en film.

Imorgon blir det först skolan och sen hem och äta och så innan jag åker ut till stallet för att rida dressyr på Q. Hoppas att hovslagaren hinner slå på skon innan jag kommer imorgon. Efter att jag ridit Q blir det ett hopp pass på förhoppningsvis Rufus. Men nu ska jag se till att få lite sömn först, natti / E








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<