en onsdag som denna

Just satt mig i sängen med datan framför mig och skriver nu till er. Lite cozy ändå att sitta i sängen med massa kuddar och ett varmt täcke med datan framför sig. Nåja, inte det jag ska skriva om nu.. 
Jag har som sagt pluggat mesta dels av eftermiddagen, snapchatat lite samt pratat med Julia och Matilda. Haft en bra dag i skolan också för den delen. Har varit på rätt spralligt humör idag och nu under eftermiddagen har låten 'Hey Brother' som finns i Avicii's nya album gått på repeat i mina lurar. 
Finns inte så mycket mer att säga. Imorgon blir det skola och sen direkt iväg till stallet för att först rida Q och sedan hopplektion. Har ju blivit lite van vid att vara i stallet iaf 5 gånger i veckan nu, ibland 6. Så nu när jag inte haft Q på 2 dagar irad känns de som att det minst 3 dagar sedan jag var i stallet haha. Aja, imorgon får jag träffa henne igen, favvis <3 Natti!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<