En bättre söndag

Håller just nu på att ladda upp en film från dagen i stallet på VideofyMe som sedan kommer att komma upp här, den får ni inte missa ;)
Iaf så tog jag de lugnt här hemma imorse, sedan tog jag cykeln till stallet och kollade de sista på när Eve, Felicia och A-C hoppade. Sedan tog jag in Q, träffade Sandra och Felicia och så stannade Eve kvar med mig för att filma <3 Sedan gick vi bort till manegen och tog fram lite bommar då jag skulle rida markarbete idag. Sen kom Felicia och Sandra, dock skulle inte Sandra rida utan bara hjälpa Felicia när hon hoppade Iwa vilket gick jättebra tycker jag :D För min och Q's del gick det också bra. Dock va hon rätt taggad då hon inte gått över en bom på flera veckor ;) Några gånger tog hon ett litet hopp över den första bommen bara för att typ haha ;) Men det gick bra och hon skötte sig riktigt super bra, världens bästa tjej <3

Efter att jag ridit klart fixade jag mat och fixade Quilla innan hon fick gå ut i hagen igen. Sen åkte jag hem igen med Eve. Och nu under eftermiddagen har jag bara tagit de lugnt. En riktigt bra söndag! Snart kommer filmen! Puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<