bara bäst

Efter att jag slutat förut vid 3 så gick jag hem, åt mat och cyklade sedan iväg till stallet. Började med att mocka och fixa betfor innan jag tog in henne från hagen. När jag kom dit såg jag att både Ninja och Bell (som går i samma hage som Q) hade torkad lera över hela sig, men att Q va helt ren? Skönt tänkte jag tills jag kom fram henne och får syn på andra sidan av henne haha ;) Aja, hon var iaf inte grå på båda sidorna kroppen utan bara en. Borstade iaf på henne länge och noga innan jag gick bort till manegen och hann bara skritta och trava fram innan lektionen började där inne. Så då blev det att rida i paddocken vilket gick super! Hon var jättefin och fick samlat upp henne mer än vanligt i galoppen, världens bästa helt klart!

Efter det putsade jag av sadel och sadeljorden och tvättade av stigbyglarna då de hade skvätt rätt mycket när jag red där ute. Sköljde av benskydden och bootsen och gjorde rent Q igen ;) Efter de fick hon gå in i boxen igen med massa gott hö och mat, och jag cyklade hem igen. Just nu ligger jag och lyssnar på musik och tar det bara lugnt. Inte så mycket mer att säga just nu, puss på er








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<