9c2

Har ni det bra? Det har jag kan jag säga! Just nu sitter jag och världens bästa klass i klassrummet och lyssnar på höög musik och skickar gamla bilder på klassen i facebook chatten, så sjukt mycket minnen. Har haft en riktigt bra dag i skolan hitills, goa lektioner och gött snack osv, och så är det fredag också! Kan det bli bättre? Dagens planer blir att dra hem och städa rummet och sedan hitta på något ikväll tror jag. Fortsätta fredagen lika bra som den har börjat! Hoppas ni får en fortsatt bra fredag, puss o kram 
 
 
 




Hejsan!
Just nu så har jag en jätte rolig frågestund där kan du fråga vad du vill och jag ska försöka besvara dem frågorna så gott det bara går. Ni får fråga absolut vad ni vill. Det kan handla om intresse, kompisar eller hästar jag ALLT! Skulle bli jätte glad om du ställde en fråga! Tack så mycket kram Mathilda!  EN länk till frågestunden! http://www.nattstad.se/mathildaefa

2013-09-20 // 16:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<