Tired girl

Onsdagar brukar det inte hända så mycket på, en dag mitt i veckan bara typ. Men idag har det hänt lite olika saker, började dagen med ett spanska prov som kändes bra. Fortsatte sedan med slöjd och idrott innan vi åt lunch och stack iväg in till stan. Där åkte alla till dom gymnasiumen man ville besöka, och jag och Annie åkte till samma gymnasium. Så var vi där med massa andra 9:or, träffade bl.a Maria. Men iaf vi var där från 1 till 3 och fick en rundvandring och så pratade dom lite och aa vi gjorde lite olika grejer. 

Efter det tog jag iaf bussen hem igen och så gjorde jag inte så mycket. Sen åkte jag och Emma med mamma till Maxi då hon skulle handla, och vi passade på att köpa lite extra godis då det är sånt extra pris nu ;) Och sen när jag kom hem så satte jag och mig och läste den där jäkla svenska boken igen.. 
Jag har inte hunnit svara på den frågan jag fick angående mitt klädcollage idag.. Men svar kommer så snart som möjligt! :) Vi hörs igen imorgon, är verkligen så trött, puss och godnatt 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<