Tävlingshelg

Och så var andra och sista dagen med tävling klar för denna helgen. Kul har det vart, det är det alltid! Dessutom kom Therese dit idag också, de va längesen jag träffade henne :) 
Carro hämtade mig iaf vid halv 9 imorse så lastade vi runt 9 och hade gått om tid när vi kom fram. Första klassen hon hoppade, 1.20, var rätt svår, det var inte många som gick felfritt och sen var det en del uteslutna också. Men dom fixade det bra och fick 1 ner. 
Andra klassen, 1.25, gick ännu bättre och Carro sa även att det kändes bättre än den förra :) Denna klassen fick hon också 1 ner, ett litet onödigt pet ;)

Vi var hemma i stallet igen runt kvart över 4, så fixade vi allt och sen kom pappa och hämtade mig. Så just nu ligger jag och kollar på Hollywood fruar och gör inte så mycket. Fick en jäkla huvudvärk förut idag men så tog jag en tablett och så gick det över men nu är den tillbaka igen.. :( 
Aja, nu ska jag sätta mig och försöka redigera lite bilder från idag. Fick rätt bra bilder på några unghästar, men vet inte hur bilderna på Carro blev.. Hoppas dom blev bra! 
Puss så länge, bildbomb kommer ikväll :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<