Sunday evening

Och så var vi i slutet på veckan igen och imorgon väntar början på en ny. Idag har jag typ gjort 2 grejer, varit i stallet och läst en bok. Haha, självklart har jag gjort grejer där i mellan också, men dom har jag nog lagt mest tid på. 
I stallet tog jag de så lugnt man kan typ. Började med att mocka och lägga in hö och sen hämtade jag henne i hagen så satt vi i stallet och myste innan jag började borsta henne, hihi. Fixade henne länge och till slut kom jag ut från stallet och in i manegen där jag red ett lugnt dressyr pass. Hon va lite seg idag, men skötte sig bra! Efter det pussade jag på henne och släppte ut henne i hagen igen och fixade maten och åkte hem. 

Väl hemma fick jag i mig lite mat innan jag satte mig och läste våran bok som vi ska läsa i svenskan. Inte jättebra men aja.. Sen har jag inge gjort så mycket mer, sms:at, kollat solsidan och så typ. 
Imorgon väntas den jobbigaste skoldagen på veckan, från 8 till 3 med bara fem minuters raster.. Nåja, ska försöka somna lite tidigare idag så vi hörs imorgon.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<