Study

3 ord som sammanfattar min dag: plugg, plugg och plugg typ. Började dagen med en sovmorgon, sen idrott, musik, engelska och hemkunskap. Slutade vid halv 4 och drog hem och har pluggat hela eftermiddagen och kvällen. Har gjort alla SO frågor för kapitlet, dom frågorna vi skulle göra i Historian och skrivit ner det jag missade på en NO lektion. 
Slutet av denna veckan och början på nästa vecka har jag sjukt mycket... På fredag har jag SO förhör, på måndag har jag matteprov och spanska läxa, på tisdag har jag hemkunskaps prov, engelska debatt och engelska läxa och på torsdagen fortsätter engelska debatten. 

Så med andra ord så kommer jag sitta med huvudet nere i skolböckerna den lediga tid jag har. Som tur är är det lov vecka 44, väl behövligt nu, varva ner lite igen och inte känna någon press med allt i skolan. Inte nog med det, imorgon ska vi på gymnasie mässa, och jag vet verkligen inte vad jag vill gå. Eller jo, vilken linje har jag två olika alternativ på just nu, men sen gäller det att hitta ett bra gymnasium med dom linjerna också. Inte för att det är dags att välja än, men man känner ändå att man ska ha sina funderingar på det. Aja, får väl se om morgondagen hjälper till med något av det ;)  

Nåja, vi hörs igen imorgon, puss o kram / E







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<