Stormen som aldrig kom

Godmorgon på er, hoppas ni har sovit gott! Verkade ju inte som att man skulle behövt oroa sig någonting för den där stormen Simone som aldrig kom. Den drog sig över andra delar av Sverige istället.. Jag är väldigt glad att den inte kom till oss då den hade gjort så att vääääldigt många hus blev utan ström, samt vält ner träd och haft sönder en del saker vad jag har hört.. Så jag är glad att det bara regnade hos oss, verkligen! 

Nåja, min kväll igår bestod av att sitta och fixa med bloggen! Jag fixade lite nya kategorier och la in inlägg från dom 12 senaste sidorna i sina kategorier. Eftersom alla inlägg nästan ligger i "Elin" kategorin, fick dom nu hoppa in i sina egna kategorier, mycket enklare att hitta och det blir mer "ordning" :) 
Idag ska jag iväg en sväng och sen har jag inget mer planerat. Men vi hörs under dagen, puss 

Som sagt, glad att vi kan skämta om detta iaf i Göteborg! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<