Moppekurs

Kom hem från moppekursen för en stund sen. Vi har ju då varit där sen klockan 9 imorse till klockan 4, faktiskt riktigt kul! 1 tjej från min klass, 1 annan tjej jag känner från skolan, 1 kill kompis och hans kompis och 2 två andra killar från skolan var där och 3 andra från Torslanda. Och sen några till, vi var 15 stycken! Hade en bra lärare, rolig och så, så det faktiskt som sagt riktigt kul. Och dagen har gått rätt fort. Har tjockat oss med bullar, godis och pizza som man fick där. Imorgon ska vi övningsköra och göra ett grupparbete och kommer bara vara där i 3 timmar per grupp, jag ska vara där 9 på morgonen med Anton, Jennifer och Sofia. 

Nu kommer jag fortsätta spendera min lördag med plugg, jättekul att man måste plugga hela helgen... Sen så kommer det hem några till oss idag också. Men aja, nu måste kag fortsätta. Puss på er 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<