Lång dag kan man säga

Snacka om en lång dag, kom hem nu vid halv 8 lixom haha.. Var ju som sagt i stallet vid halv 10 imorse och mockade hos Q och Ninja. Sedan kollade jag lite på när Helena red och sen var vi typ bara i Cafet tills jag och Carro gick ut och började göra iordning Q innan vi lastade vid halv 1. Och när vi kom fram till GFRK hade inte ens 1.05 klassen börjat som Erika skulle hoppa som sin andra klass, utan dom höll på att bygga banan vilket gick vääääldigt segt! Sen var det dessutom 90 starter och sen unghästar, eller om det va 90 starter med unghästar, aja skitsamma, lång tid tog det iaf. 

Vi tog iaf ut Q ur transportern tills slut och jag tror inte Carro hoppade förrän fram mot 5 tiden, kollade dock inte klockan men någonstans där. Hon hoppade ju 1.15 klassen bara, och det var den sista klassen därför var den så sent, egentligen hade vi kunnat lasta på Alleby vid typ halv 3... Haha, aja, det gick bra för dom iaf, ett pet på utsprånget i kombinationen som var näst sista hindret. Men rundan såg jättebra ut och Carro tyckte det kändes bra också så det va bra :) 

Carro körde hem mig efter vi hade fixat stallet och så var jag hemma nu vid halv 8. Så ska la ta det lugnt ikväll, typ kolla film eller nått, vad finns det att göra en lugn hemma kväll haha? Aja, imorgon hämtar hon mig klockan halv 9 så lastar vi vid 9, haha tidigt i jämförelse med idag ;) 
Nåja, ha en bra lördagskväll! Puss 

Gammal bild på bästa Quillis






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<