It's friday

Äntligen fredag, åh va skönt! Jag har kommit hem från stallet och ska strax sätta mig framför tv:n och äta godaste kyckling baguetten som mammi har gjort hihi och kolla idol, bara götta mig och ta de lugnt ;) 
Skolan idag va chill, rolig och bra. Har börjat med en rolig grej i SO:n nu, att skapa ett eget företag med någon, ska bli riktigt kul! Sedan fortsatte dagen bra med att vi först slutade tidigare och sen att jag skulle ut till stallet och rida bästa Ninnis! 

Red i paddocken idag, va så härligt höstväder ute, lite små kallt och sol. Och Ninja var så fin så, lite tjafsig i skritten i början. I traven skötte hon sig riktigt bra, inget tjafs alls utan hon bara travade på! Och sen galoppen är hon ju lite som hon är haha, hon va iaf jätteglad och galopperade på och studsade lite ibland. Och sen tillbaka igen till den fina traven och inget tjafs, älskade prinsessan <3 Efter det fixade jag allt hos henne och pussade på henne innan jag åkte hem. 

Hoppas ni får en bra fredag kväll, puss på er

Världens finaste tjej <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<