Idag va det tordag

Skolan har gått rätt fort idag, och efter att jag slutats drog jag hem och skrev på min svenska novell. Sen drog jag till stallet och dampade med flisan innan vi träffade Carro. Så snackade vi och gick sedan bort till manegen. Idag hoppade vi tre kombination, och det gick helt okej. Kändes som att jag red lite flaxigt, men det gick ändå helt okej.
Efteråt så pratade jag åter igen med Carro och Flisan vilket slutade med att Carro sprang och skrev upp mig på KM:et (klubbmästerskap) som är nästa helg haha. Hon var snäll och lovade att hjälpa mig <3 Måste bara kolla så att jag kan. Och sen vid 8 åkte jag hem och skrev klart novellen. 

Just nu har jag krupit ner i min varma säng och ska strax avsluta här. Imorgon är det äntligen fredag, och framför mig har jag en bra helg! Puss och godnatt 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<